آخرین اخبار
کد مطلب: 80271
320 پروژه با اعتباري بالغ بر 491 ميليارد تومان در بخش راه و شهرسازي استان در دست اجراست
تاریخ انتشار : 1393/05/23 10:43:43
نمایش : 2099
بيش از ۳۲۰ پروژه و قرارداد با اعتبار ۴۹۱ ميليارد تومان توسط حوزه هاي مديريتي اين اداره کل در دست اجراست.
به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرنگار بام ايران خبر قاسم قاسمي در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ضمن تبريک روز خبرنگار گفت: اگر بحث خبر و خبرنگاري به جايگاه خود برسد بهترين کمک در جهت رشد و توسعه استان برداشته مي شود.

قاسمي، اداره کل راه و شهرسازي را مهمترين اداره در توسعه استان دانست و بيان داشت: با آماده شدن زيرساخت ها، سرمايه گذاري و توسعه در استان رشد بيشتري خواهد داشت.

وي اذعان داشت: بيش از ۳۲۰ پروژه و قرارداد با اعتبار ۴۹۱ ميليارد تومان توسط حوزه‌هاي مديريتي اين اداره کل در دست اجراست.

قاسمي تصريح کرد: از اين تعداد ۹۹ پروژه در حوزه مديريت ساخت و توسعه راه‌ها، ۶۷ پروژه در حوزه مديريت فني و اجرايي، ۶۲ پروژه در مديريت راهداري، ۶۵ پروژه در حوزه مديريت مسکن و ساختمان، ۱۹ پروژه در حوزه مديريت شهرسازي و معماري و ۱۰ پروزه در مديريت املاک و حقوقي در دست اجراست.

وي اظهار داشت: با پيگيري هاي انجام شده و با حضور وزير راه و شهرسازي در استان پيش بيني مي شود اجراي طرح هاي عمراني شتاب بيشتري بگيرد.

قاسمي از راه‌اندازي دو پرواز شهرکرد مشهد و شهرکرد کويت خبر داد و گفت: پرواز مشهد شهرکرد که با همکاري شرکت هواپيمايي ايران برقرار و پرواز شهرکرد کويت نيز در سال جاري اجرايي مي شود.
سرپرست راه و شهرسازي استان، احداث راه آهن مبارکه - سفيد دشت - شهرکرد را موجب تحول عظيمي در استان دانست و بيان داشت: اين طرح جزء مصوبات هيئت دولت است و موجب توسعه اقتصادي و اشتغال استان مي‌شود.

قاسمي افزود: با احدث پروژه راه‌آهن استان، ۴۷۰ کيلومتر مسير ريلي کشور از فلات مرکزي به بنادر جنوب کشور نزديک‌تر مي‌شود.

وي گفت: اين طرح از سال ۹۴ اجرايي مي‌شود و نيازمند ۳۵۰۰ ميليارد تومان اعتبار است.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس